Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sokerin lopettaminen

Vierailija
03.02.2026 |

Mitä teille on tapahtunut sokerin lopettamisen jälkeen? Lopetitteko kaiken sokerin käytön vai vaan lisätyn?

Jätin vuoden alusta kaiken lisättyä sokeria sisältävän pois ruokavaliosta. Olisi kiva tietää mitä on edessä ihan motivoitumisenkin takia. Suurin syy itsellä tähän on 2. tyypin diabeteksen, rasvamaksan ja korkean kolesterolin sukurasitteet, jotka haluaisin minimoida. Olen siis normaalipainoinen ja liikunnallinen, mutta geenien vuoksi riskit noille on hurjan isot.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla