Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uudet sinkut
31.01.2026 |
Ootteko muut huomanneet, että pitkistä parisuhteista eronneet ovat kovimpia puhumaan sinkkuudestaan, käyvät sinkkuilloissa, ovat somen sinkkuryhmissä jne? Nämä samat tyypit oli niitä, jotka parisuhteessa eli sitä parisuhdekuplaa.
Mä oon ollut pari vuotta parisuhteessa, sitä ennen 15 vuotta sinkku omasta halustani..En voi olla joskus huvittimatta niistä jutuista, kun nää tyyliin 2 vuotta sinkkuina olleet opettaa mulle, millaista on elää sinkkuna.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa