Lue keskustelun säännöt.
Vaimot: Mikä olisi unelmien aloite
31.01.2026 |
Miten haaveilet, että sinua lähestytään? Ja jos niin alkaisi tapahtumaan, osaisitko heittäytyä mukaan?
Kommentit (2)
Nykyisessä elämässä jossa mies on aina hieman varovainen ja hellä, se olisi varmaan sen vastakohta. Eli että kävisi kyselemättä kimppuun, ottaisi mut. Mutta eihän sellaisesta joka kerta enää innostusi jos se olisi arkipäivää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varmaan meidän tapauksessa ensin keskustelulla jossa mies selittäisi edes jotenkin miksi on ollut niin itsekäs sängyssä ja miksi on keskusteluyrityksistäni huolimatta antanut tilanteen mennä solmuun.
Aloitteeksi kelpaisi mikä tahansa minuun hellästi, mutta varmasti koskeminen ja kehuminen ja nautinnon lupaaminen minulle. Vaikka saunan jälkeen tai kun olen käynyt illalla suihkussa niin olisi puhdas ja raikas olo. Mutta en tosiaan nyt pystyisi heittäytymään mukaan ilman että mies itse osaisi puhua asiasta ensin. Hän puhuu vain kun torjun hänet ja muistutan etten suostu enää vanhaan menoon, silloinkin se tuntuu siltä että puhuu just sen verran että jos kuitenkin saisi pussit tyhjättyä. No ei saa. Seksiä ei ole ollut enää kuukausiin.