Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä tämä sinusta on?
12.10.2011 |
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/tunnistamaton-lentava-esine-leijui-m…
Kuva ei minulle heti auennut mutta asiantuntijoiden epäilyshän on selvä! :)
Kommentit (3)
mutta voihan se lokkikin olla, mutta pidän sitä epätodennäköisenä :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
just joku ilmavoimien lentoalus.
Mutta tosiaan kun luki asiantuntijalausunnon,niin selvä lintuhan se on :D
Alue: Aihe vapaa
Sehän on UFO eli tunnistamaton lentävä esine, kunnes sen joku tunnistaa.