Lue keskustelun säännöt.
Mitä syödä kun ei ole ruokaa eikä rahaa
09.01.2026 |
Moi tilanne on nyt se että ei ole enää senttiäkään tilillä ja jääkaapissa vain voi paketti..Mitä syödä kun ei ole mitään? Ryyppäsin loput 30€ eilen..
Kommentit (290)
näläkä lähtee nai malla sano vanha kansa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Trollauksen 101 menossa toimestasi
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
Voi sopii hyvin vodkan kanssa, vaikka sitten jälkijunassa. Ja ruokajonosta saat chilitahnaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Käyt veroja maksavan naapurin pöydässä syömässä.
veroja maksavan naapurin verorahoilla hankin jo lävistykset tatuoinnit, tupakat ja siiderit
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
Vesipaasto. Viikko pari menee keveästi.
Paketin kaurahiutaleita saa alle 50 sentillä. Puuroa riittää viikoksi (kokemusta on). Siihen vielä voisilmä.