Saako yritys olks
Palauttamatta rahoja verkkokauppaostoksesta mitä eivät ole toimittaneet?
Saako olla vastaamatta sähköposteihin?
Näin toimii mm. Gigantti ja Paytrail yritys. Kiertäkää kaukaa.
Olisiko rikosilmoitus paikallaan?
Kommentit (6)
Onko jokin yleinen nettipalsta minne voisi pistää tästä asiasta kertyneet dokumentit ja tositteet häpäistäkseni Gigantin ja Paytrailin
Rahojen saaminen takaisin kestää,,mutta vaatii ilmeisesti ihan pankissa käynnin kin yritys ei vastaa kysymyksiin.
Naurettavaa vuonna 2025? Suomessa ja niinkin tunnettu yritys kun Gigantti ja rahijrn ja ihmisten tilien kanssa toimiva rahalaitos kuten Paytrail!
Esim. Gigantilla ei sähköposti asiakaspalvelua ollenkaan. Paytrailillä on, mutta sieltä ei vastata.
Gigantin chatti sanoi (oikea henkilö) että heillä ei hölkäsen pöläystä osuutta rahojen palautukseen vaikka saaneet rahat ja myöntävät, että heillä ei ole tilausta nimelläni.
Paytrail lähettelee botti viestejä eikä vastaa asiakkaan kysymyksiin rahojen palautuksesta.
Kuka valvoo yritysten laillisuuteen raha-asioissa? Saako siis iso yritys varastaa asiakkasn rahat noin vaan kunhan ei vastaa kysymyksiin?
Ja on soitettu ihan puhelimella kumpaankin. Gigantti jankkaa samaa: Vain Paytrail voi palauttaa rahat kuulemma.
Paytrailin vastaukset niin sekavia, että vaadin lisävastauksia. Sähköposteihin ei vastata. Itseasiassa viime puhelu Paytrailin kanssa jäi siihen, että sanoivat palaavansa asiaan ja selvittelevänsä Gigantin kanssa. . Eivät palanneet. Lähettävät bottivirstejä, eivätkä vastaa kysymyksiin.
Mielestäni asiakkaana en ole velvollinen soittelemaan ja selvittelemään montaa kertaa, miten nämä kaksi yritystä sopivat rahanpalautuksesta asiakkaalle?
Sähköposteja voin lähettää vaikka 100, mutta niihin ei vastata.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit?
ja kuka käski?
tEE RIKOSILMOITUS.