Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä ketään joka on tutustunut kabbalaan?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta miksi pimeys kiinnostaa?
Tieto kiinnostaa aina. Ei se sitä tarkoita että itse harjoittaa sitä mistä tietoa hankkii.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen tutustunut ja on mielenkiintoista. Mitä erityisesti haluat tietää?
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut ja on mielenkiintoista. Mitä erityisesti haluat tietää?
Mihin kabbalassa pyritään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta miksi pimeys kiinnostaa?
Tieto kiinnostaa aina. Ei se sitä tarkoita että itse harjoittaa sitä mistä tietoa hankkii.
Pahasta ei tule hankkia tietoa. Se nielee lopulta uhrinsa
Alue: Aihe vapaa
Ei, mutta miksi pimeys kiinnostaa?