Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten asiakaspalvelu mennyt niin huonoksi

Vierailija
10.12.2025 |

Hobby. Hall, takuu asia. Viestittelimme n. 2 kk ajan, jonka jälkeen tuli vastaus. että tuote lähetetään  takaisin. Hobby Hall vastasi monesti vasta muutaman päivön kuluessa, joten en joka päivä katsonut sähköposteja. Kuitenkin tosiaan viivästys ei johtunut viestinnän puutteesta, kun mitään vastausta miten toimitaan ei todelkakaan tullut vasta kun 2 kk jälkeen. Viestejä on varmaan omalta osaltani 30 kpl. Joihinkin ei vaststtu,,koska kysymys oli tyyliin; Juhuu, mitä vastaatte asiaan? 

Soitinkin ketran kun sain ohjeeksi sen kuuluisan:kannattaa  soittaa, mutta ei ratkaissut mitään. Ei osannut sanoa mitä tehdään. 

 

Gigantti/Paytrail.  Maksunpapautus. Usea satanen.  Yhteydessä Giganttiin 1 chat (oikea jenkilö) 1 puhelu, ja paytrail 2 puhelua ja 10 sähköposti viestiä. Ei selvyyttä asiaan,  eikä vastata asiakkaan kysymyksiin. Mennyt jo 4 vko. Ensimmäisessä chatissä sanottiin, että rahat palautuu kahdessa päivässä automaattisesti. 

Mitä ihmettä? Ei se ennen ollut tuollaista yritysten kanssa selvittää asioita? Isoja yrityksiä muo. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin jo tuossa kohtaa että anna sun esimiehen henkilötiedot. He yleensä antaa vielä lahjakortin käteen pahoitteluksi tuollaisesta palvelusta sillä heillä on valtuuksia ja vastuuta.

Vierailija
2/2 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Hobby Hall on nykyään sama kuin joku Ali Baba. Hobby Hall koostuu siis useista eri myyjistä, jotka myyvät kiina-roskaa. Ei niillä ole tarkotustaan antaa mitään asiakaspalvelua vaan kerätä hölmöiltä rahat pois ja toimittaa jtn jätettä asiakkaalle. Ihan omaa tyhmyyttä tilata Hobby Hallista, Temusta, Sheiniltä, Ali Babasta jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi