Turun rata kutistui Lohjan työmatkapendelöintiin
Kallis hinta työmatkaraiteelle! Suurin osa käyttää kuitenkin omaa autoa liikkumiseen.
Kommentit (13)
Eikö tuon tuppukylän asukkaille bussi nro 280 riittänyt mikä kulkee Helsinkiin puolen tunnin välein? Älytöntä julkisen rahan käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuon tuppukylän asukkaille bussi nro 280 riittänyt mikä kulkee Helsinkiin puolen tunnin välein? Älytöntä julkisen rahan käyttöä.
Perämetsiin pitää päästä junalla.
Päärata Helsingistä Ouluun pitäisi saada nopeammaksi. Pohjoinen on ainoa kehittyvä alue.
Kunhan ei vie olemassaolevalta Rantaradalta elinvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Päärata Helsingistä Ouluun pitäisi saada nopeammaksi. Pohjoinen on ainoa kehittyvä alue.
Niin kerrotko vielä, mikä siellä ihan konkreettisesti kehittyy?
Vierailija kirjoitti:
Päärata Helsingistä Ouluun pitäisi saada nopeammaksi. Pohjoinen on ainoa kehittyvä alue.
Kyllä. Etelä-Suomi on kehitysmaa alue nykyisin. Pilattu.
Halutaan hyviä projekteja maanrakennusfirmoille. Ja raideliikenne on niin kovasti ympäristöystävällistä, maksoi mitä maksoi.
Jotain halutaan vasemmistohallituksellekin säästää ( joka ne kymmenien miljoonien eurojen suunnitelmat tilasi).
Vierailija kirjoitti:
Jotain halutaan vasemmistohallituksellekin säästää ( joka ne kymmenien miljoonien eurojen suunnitelmat tilasi).
Laitatko ihan faktaa tästä, kiitos. Tämän haaveilu alkoi edellisen perskokkarehallituksen aikana.
Väitän, että aika moni lohjalainen vaihtaa junaan mikäli se rata joskus valmistuu. Turtsan ruuhkissa ei varsinaisesti viihdy kumpaankaan suuntaan.