Käytös asiakaspalvelijoita kohtaan
Perheemme nuori on pikaruokapaikassa töissä ja en voi muuta sanoa, että on kyllä asiakaspalvelun korkeakoulu. Lähes aina huonosti tai ala-arvoisesti käyttäytyvä asiakas on keski-ikäinen ihminen. Virheistä pitää tietenkin sanoa, mutta senkin voi tehdä niin monella tavalla. Voisin kertoa lukuisia tarinoita, mutta tässä pari esimerkkiä. Ja pahinta tässä on se, että näitä osuu kohdalle joka viikko. Keski-ikäinen mies oli heittänyt aterian kassan päälle, kun siinä oli ollut väärä majoneesi. Keski-ikäinen nainen oli joutunut odottamaan aterian osaa ja kun se oli tuotu pöytään, niin kommentti oli ollut että onko tämä sun eka päivä täällä vai mikä tässä on niin v**@&n vaikeaa. Pahinta tässä oli se, että tällä asiakkaalla oli ollut lapsia mukana. Tällaisenko mallin todellakin haluat antaa lapsillesi? Mieti, että ne sun lapset voivat jonain päivänä olla se asiakaspalvelija. Koittakaa nyt käyttäytyä hyvät ihmiset!