Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihastuin työkaveriini *hups*
19.08.2011 |
Käykö kenellekään koskaan niin, että ihastuu totaalisesti johonkuhun? Mä oon ihan sekaisin. Naimisissa oleva ämmä. Mulle käy toisinaan näin, sitte se menee ohi. Mut tää nyt on kestäny kolme kuukautta.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voishan sitä nauttia. Mutku arjen touhut ei suju, on vähän onnettomuusaltis olo. Oon ihan poissaoleva lastenkin kanssa. Iltasatua luin äsken niin, että en ajatellut lainkaan satua vaan tätä miestä töistä. :P
Alue: Aihe vapaa
Voi kestää vaikka kuinka kauankin.
Itse olen ollut niin kauan samassa työpaikassa, että ihastuksia on ehtinyt olla todella moneenkin työkaveriin. Eipä se niin vakavaa.