Rakennetaan lentoasemalle kulkeva ratikka, joka jää 1,5 km:n päähän lentoasemasta.
Hienoa.
"Vantaan ratikan päätepysäkki jääkin 1,5 kilometrin päähän lentokentästä"
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti: Hienoa, sitten monet taksikuskit saavat työtä.
Ne todella arvostavatkin 1,5km kyytejä joiden jälkeen saa palata takaisin jonon perään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Hienoa, sitten monet taksikuskit saavat työtä.Ne todella arvostavatkin 1,5km kyytejä joiden jälkeen saa palata takaisin jonon perään
Taitava kuski saa tuostakin 27 km matkan..
Ihan jäätävän kätevää, kun pitää sitten mennä yksi asemanväli junalla... Kilometrin verran tulee kävelyä, kun menet alas asemalle ja taas ylös. Eli käytännössä sama kuin kävelisit maata pitkin.
Vierailija kirjoitti: Hienoa, sitten monet taksikuskit saavat työtä.
100eur 1,5km ja saat itse viittilöidä reitin
Se on Vantaan sisäinen ratikka, ei sitä kukaan ulkomaille matkustava käytä?
Outoa on mutta pääseehän sinne junalla.
Tätä on Orpo-Purran Suomi. Leikataan ihan kaikesta, kun vauhtiin on päästy.
Vierailija kirjoitti:
Se on Vantaan sisäinen ratikka, ei sitä kukaan ulkomaille matkustava käytä?
vantaan asukkaista 25% vieraskielisiä...
Vierailija kirjoitti: Hienoa, sitten monet taksikuskit saavat työtä.
Jos ratikka pysähtyy juna-aseman ovelle, eiköhän turistitkin silti osaa kävellä siitä junaan eivätkä ala etsimään taksia.
Silti melkoisen hölmö ratkaisu käytännön liikkumisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Se on Vantaan sisäinen ratikka, ei sitä kukaan ulkomaille matkustava käytä?
Miksi lentokentältä pitäisi päästä Vantaalle? Onko sillä jatkoyhteyksiä tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Hienoa, sitten monet taksikuskit saavat työtä.
Jos ratikka pysähtyy juna-aseman ovelle, eiköhän turistitkin silti osaa kävellä siitä junaan eivätkä ala etsimään taksia.
Silti melkoisen hölmö ratkaisu käytännön liikkumisen kannalta.
Ei turistit halua Vantaalle, jonne ratikka menee. Joten ihan sama missä joku Vantaan ratikka kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Hienoa, sitten monet taksikuskit saavat työtä.
Ne todella arvostavatkin 1,5km kyytejä joiden jälkeen saa palata takaisin jonon perään
Lyhyt kyyti on paras kyyti, koska on iso lähtömaksu. Ja nykyään kun taksien hintoja saa jumpata vapaasti, eiköhän se tule tuolla olemaan 50€/lähtö.
Moni elää siinä harhassa että paras kyyti on pari tuntia yhteen suuntaan. Ei ole, koska todennäköisesti ajat sen paluumatkan tyhjänä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Hienoa, sitten monet taksikuskit saavat työtä.
Jos ratikka pysähtyy juna-aseman ovelle, eiköhän turistitkin silti osaa kävellä siitä junaan eivätkä ala etsimään taksia.
Silti melkoisen hölmö ratkaisu käytännön liikkumisen kannalta.
Aviapoliksen aseman ulko-ovelta on melkoinen kävelymatka raiteille. Laukkujen kanssa oikein kiva.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on Orpo-Purran Suomi. Leikataan ihan kaikesta, kun vauhtiin on päästy.
Ratikka on Vantaan DEMAREIDEN tähtihanke,SDP on vantaalla Antin hoidossa,Antin vantaa leikkaa 100miljoonaa REILUSTI,vantaan antin tulijoista 50% on työttömiä.Vantaa on demarihelvetti muille,jotka kilvan kaikkoavat vantaalta,vain tulijoiden vauhti kiihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Hienoa, sitten monet taksikuskit saavat työtä.
Jos ratikka pysähtyy juna-aseman ovelle, eiköhän turistitkin silti osaa kävellä siitä junaan eivätkä ala etsimään taksia.
Silti melkoisen hölmö ratkaisu käytännön liikkumisen kannalta.
Eli turisti hyppää ratikkaan ja päätyy Vantaalle. Mitä hän siellä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Vantaan sisäinen ratikka, ei sitä kukaan ulkomaille matkustava käytä?
vantaan asukkaista 25% vieraskielisiä...
Vanhaa tietoa,lähes 30%,vaihto on käynnissä.
Siirretään siis lentokenttää 1.5km lähemmäksi.
T. Maarakennusurakoitsija
Melkein yhtä fiksua kuin se, että rakennetaan miljardilla(?) eurolla Tripla, mutta rahaa ei jäänyt laitureiden liukuportaiden automaattisiin oviin...
De är duktiga på att bygga i Stor-H:fors. Nu en skuru som inte går fram och tidigare en enorm bro, där bara skurun får trafikera. Fattas alla beslut i nejden i fyllan eller under tripp?
Hienoa, sitten monet taksikuskit saavat työtä.