Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi triggeröidyt tuntemattomasta ihmisestä joka ei ole tehnyt sinulle mitään?
22.10.2025 |
Vaikea ymmärtää kun ei itse toimi niin, selittäisittekö?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Juuri tuon takia jotkut triggeröityy. Samasta syystä eli koska eivät itse toimisi niin. Eivät tajua toisen tapaa tehdä, olla, ilmeillä, puhua, näyttää siltä, miltä näyttää. Tehdään hätäisiä johtopäätöksiä näiden perusteella ja hermostutaan tyhjästä. Taustalla voi olla joku vanha huono kokemus tai ennakkoluulo, pelko. Tai sitten ihminen on päihtynyt, sairas, psykoosissa jne. Nykyaikana etsitään myös tarinoita mitä voi levittää someen ja niiden toivossa tönitään ihmisiä. Yritetään ärsyttää,