Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jättää sanoista pois kirjaimia tai lisää merkkejä kirjainten väliin tai vääntelee ja kikkailee sanoja?

Vierailija
11.10.2025 |

Mikä pointti ja merkitys sillä on? Ja miksi teette niin ettekä voi kirjoittaa normaalisti ja kunnolla niin että ymmärtäisi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mongoldoidihuumoria.

2/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä jätät pilkut pois? 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruseksi 

Vierailija
4/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sanasensuuri. Taidat olla uusi täällä?

Vierailija
5/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan oikein.

Vierailija
6/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kieltä ymmärtämätön pysty kääntämään tekstiä kääntäjillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Facebook saattaa sensuroida postaukset jos on väärä sana joukossa. Sensuuriin tottuneet jatkaa sensurointia muissakin palveluissa.

Vierailija
8/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä Facebook saattaa sensuroida postaukset jos on väärä sana joukossa. Sensuuriin tottuneet jatkaa sensurointia muissakin palveluissa.

AV sensuroi koko postauksen jos se sisältää tiettyjä sanoja. Siksi pitää kikkailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite riipasin näppikseltä hiiteen ruotsalaisen o-kirjaimen. Mitä ihmettä sillä kantasuomalainen tekee. Ei tartte, perskuta rallaa.

Vierailija
10/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äpee ämmyli saa vain pilkkuja nussimalla lörtsynsä märäksi.... nusikoon edelleen.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äpee ämmyli saa vain pilkkuja nussimalla lörtsynsä märäksi.... nusikoon edelleen.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jännästi huvittaa miten trgikoomista.... Juu juuuu

Vierailija
12/16 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, jotta voi kirjoittaa p.u.p.p.a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit on ovelia ja yrittää välttää sensuurin. Sit joku kuitenkin ilmiantaa, ja ihan hyvä rasismi valuu hukkaan. 

Vierailija
14/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita sina sano, jummarra en mina? Jou.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly ei ymmärrä kaikkia kirjoitusvirheitä, ihminen tajuaa.

Vierailija
16/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sanasensuuri. Taidat olla uusi täällä?

Ei varmasti ole uusi.  Aamusta iltaan "miksi joku, miksi jotkut" 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme