Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joskus apestakin asiaa
07.08.2011 |
Mikähän mun appiukkoa riepoo? Sen perusmoodi on sellainen väheksyvä, ylevä, ylpistelewä ja itseäänkorostava.
Ei ole koskaan, ei ikinä, minua mitenkään kehunut tai suoraan minulle sanonut mitään positiivista tunnustusta tekemästäni työstä tai ylipäätään yhtään mistään.
Ei sillä, että kerjäisin häneltä kehuja ja päähäntaputteluja, mutta välillä vähän mietityttää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tai kaiva oja ripeämmin, eiköhän ala kiitosta tulla.