Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fressi - surkeaa yritystoimintaa

05.09.2025 |

Fressi nettisivulla : "Oman asiakkuutesi 100% hallinta. Linkin Omat sivut kautta sinulla on 100% hallinta asiakkuudestasi. Siellä voit muuttaa maksutietojasi, vaihtaa yhteystietojasi, varata Fressi Trainer -aikoja, jäädyttää asiakkuutesi, seurata harjoitteluhistoriaasi ja voit helposti päättää asiakkuutesi, kun sinulle sopii.

Tämä on todella väärin ja harhaanjohtavaa mainontaa. Ensinnäkin, et voi helposti päättää asiakkuuttasi, koska joudut soittamaan heille, ja heidän asiakaspalvelunsa on kiinni viikonloppuisin. Tämä tarkoittaa sitä, että jos et ehdi ennen kuukauden vaihtoa soittamaan, olet ehtojen mukaisesti velvollinen maksamaan vielä kyseisen kuukauden sekä sitä seuraavan kuukauden jäsenyyden. Tästä peruutuksesta mainitaan heidän sivuillaan silloin, kun olet liittymässä heidän kokeilujakson asiakkaaksi.

(Minkä mukaan sinulla on mitään mahdollisuuksia 100% hallita asiakkuuttasi? Eikö 100% hallinta tarkoita sitä, että voit päättää asiakkuutesi ilman mitään lisäkustannuksia noin vain pelkällä hiiren klikkauksella? Sanoisin, että hallintaa on korkeintaan noin 10%.)

Huomio myös tähän seikkaan: Siellä voit muuttaa maksutietojasi. Olin itse laittanut uuden ja tyhjän kortin tilitiedot ylös, jotta en joutuisi heidän rahankalastuksensa uhriksi vahingossa. Siitä muokkauksesta ja vaihdosta huolimatta joko he olivat automaattisesti tai manuaalisesti vaihtaneet tiedot takaisin vanhaan korttini tietoihin. Tästä seurasi, että kun yritin maksaa 1.9.2025 asumisvuokraa asumistuella, tililtäni oli ehtinyt lähteä 76 €. Eli omasta tahdostani riippumatta he ottivat rahaa tililtäni jollain keinoin.

He mainostavat jäsenyyshintojaan väliviivalla, eivätkä täsmällisenä hintana. Esimerkiksi: mikä tällainen hinnoittelu oikein on 49 € 79 € / kk?

Oma Fressi -> Oma Profiili -> Tilauksesi tiedot : "Nykyinen tilauksesi: *Toistaiseksi Kaikki palvelut 75,90 € / kk. Mikä tämä hinnoittelu on, kun paikasta, jonne olin varannut kokeilujakson, ei löytynyt edes asiakaspalvelijaa? Lisäksi ei saunaa, jota olisin todella halunnut kokeilla, ei ollut käytössä. Eikä paikassa ollut ilmastointia siellä oli todella kuumaa ja ahdistavaa.

Miksi, kun olen ollut yhteydessä asiakaspalvelijoihin ja vielä heidän johtajiinsa, minut on jätetty odottamaan näin kauan ennen kuin saan rahani takaisin? En ole käyttänyt heidän palveluaan kuin kerran, ja sekin ensimmäinen kerta oli kokeilujakson aikana. 

Tämän hetken tilanne:

Osallistuin heidän kokeilujaksoonsa, koska Fressi oli sopivasti koulun ja kodin välissä, ja paikka oli aina jäänyt silmiini. Kun hyväksyin asiakkuuteni, en ollut huomannut heidän ehtojaan ne olivat kokemukseni mukaan huonosti esillä.

Kokeilujakson päätyttyä olin käynyt salilla vain kerran, niin 46 €:n lasku tuli täytenä yllätyksenä. Maksoin sen velkarahoilla. Sen jälkeen tuli vielä uusi 76 €:n lasku, mikä oli vielä isompi yllätys.

Olen tehnyt tästä monta selvityspyyntöä: soittanut, lähettänyt viestejä ja jopa yrittänyt olla yhteydessä johtajiin, mutta asia ei tunnu etenevän mihinkään. Kuluttajariitalautakunnan mukaan asian käsittelyssä voi mennä 24 kuukautta enkä yksinkertaisesti voi odottaa niin kauan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän