Nämä asiat raivostuttavat nykyautoissa Saatanan keksintö
Myöskin hätäjarrutus (jarrut lukkoon) pihalla jonkin keinänkorren tai risus takia ja pimputukset päälle,eroon näistä vehkeistä on päästävä.
https://www.is.fi/autot/art-2000011443366.html
Kommentit (32)
Miksiköhän noita helvetin kosketusnäyttöjä sitten lisätään autoihin, jos ihmiset inhoavat niitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän noita helvetin kosketusnäyttöjä sitten lisätään autoihin, jos ihmiset inhoavat niitä?
Ne on edullisempia kuin perinteiset nappulat.
Ajan vanhalla manuaali bensa vehkeellä. Olen näin ollen myös autoni kapteeni, ja se tottelee eikä yhtään vikuroi omiaan.
S**tanallinen woke tämänkin takana...
Vierailija kirjoitti:
Ajan vanhalla manuaali bensa vehkeellä. Olen näin ollen myös autoni kapteeni, ja se tottelee eikä yhtään vikuroi omiaan.
Oikein ja luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Ajan vanhalla manuaali bensa vehkeellä. Olen näin ollen myös autoni kapteeni, ja se tottelee eikä yhtään vikuroi omiaan.
Samoin. Työmatkoja ajan uusilla vuokra-autoilla, joissa on yhtä jos toistan vikurointia, mutta vakionopeuden valintaa varten pitää lukea ensin ohjekirjaa, kun ei ole kaikissa samanlainen.
Hulluin yllätys oli se, kun auto ei käynnistynyt, kun pissapojassa ei ollu pesunestettä. Sanoin miehelle, että hätätilassa pitää kusta sinne säiliöön, jos on jäämässä korpeen. Toki nyt on varakanisteri mukana.😅
Kaistavahti on kaikkein pahin. Yritäpä väistää jotain monttua, niin ratti vääntää autoa väkisin jatkamaan matkaa kuopan yli. Kenen vastuulla on, jos rengas puhkeaa kaistavahdin takia?
Painike tai säätönappi pitää valmistaa. Siinnä voi olla monia osia ja se pitää kytkeä johdoilla järjestelmään.
Sellainen on kallista. Kosketusnäyttö on paljon edullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän noita helvetin kosketusnäyttöjä sitten lisätään autoihin, jos ihmiset inhoavat niitä?
Yksi näyttö, jonka takana on kaikki, in halvempi kuin erilliset kytkimet. Siksihän mm. Tesla niiden puolesta tappelee ja olisi laittanut jopa huomiovilkut näytön taakse, jos EU ei määräisi, että sen oltava erillinen painike.
Toki väittävät, että asiakkaat näitä haluaa mutta todellisuudessa vain pieni fanipoikaosasto haluaa kaiken kosketusnäytön taakse.
Vierailija kirjoitti:
Kaistavahti on kaikkein pahin. Yritäpä väistää jotain monttua, niin ratti vääntää autoa väkisin jatkamaan matkaa kuopan yli. Kenen vastuulla on, jos rengas puhkeaa kaistavahdin takia?
En tiedä mikä merkki sulla on mutta kyllä se viimekädessä rattia tottelee aina. Mulla ei ole mitään ongelmaa ajaa esim. kuluneiden urien ulkopuolella jommalla kummalla puolella kaistaa.
Se että EU:n takia avustimia ym. ei saa kokonaan pois päältä vaan aina käynnistäessä pitää käydä sama rituaali ja kytkeä pois mitä ei halua käyttää.
Mulla on 2017 vuosimallin, aikanaan uutena ostettu perusauto. Juuri niitä viimeisiä ennen kuin nämä kilkuttimet ja autopilotit alkoivat tulla joka autoon. Ajan nämäkin kommentit ja alun uutislinkin lukeneena sillä hyvillä mielin jatkossakin.
"Uuden Volkswagen Golfin liikennemerkkien tunnistus, joka jarruttaa sivulla kulkevalla kevyenliikenteenväylällä olevan 40 km/h nopeusrajoitusmerkin vuoksi, vaikka päätiellä on 80 km/h rajoitus."
Mistä lähtien kevyen liikenteen väylällä on nopeusrajoituksia ollut?
Vuoden 1995 Lexus ls400 eikä aikomustakaan vaihtaa uudempaan,kyllä vanhat autot on vain paljon mielenkiintoisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän noita helvetin kosketusnäyttöjä sitten lisätään autoihin, jos ihmiset inhoavat niitä?
Ne on edullisempia kuin perinteiset nappulat.
Ja niihin voi jälkikäteen konfiguroida lisätoimintoja.
Vierailija kirjoitti:
Hulluin yllätys oli se, kun auto ei käynnistynyt, kun pissapojassa ei ollu pesunestettä. Sanoin miehelle, että hätätilassa pitää kusta sinne säiliöön, jos on jäämässä korpeen. Toki nyt on varakanisteri mukana.😅
Ei tuollaista autoa olekaan.
YKSIKÄÄN noista "raivostuttavista" asioista ei ollut sellainen että sitä olisi pakko käyttää tai ei voisi disabloida. Olipa osa jopa MAKSULLISIA lisävarusteita.
Kyllä melkoinen idiootti on jos KÄYTTÄÄ ominaisuuksia jotka ärsyttävät, disabloisivat ne, ja vielä idiootimpi on jo on mennyt sen lisävarusteen ostamaan autoa ostaessaan.
No ne hipaisukytkimet poikkeus, mutta miksi ylipäätään ostaa auton jossa moiset ovat. Minulla esim cupra meni juurikin ärsyttävien ratin nappien takia hylkyyn.