Lue keskustelun säännöt.
PALJON PARTIO MAKSAA?
15.08.2011 |
Eli, osaako kukaan sanoa, mikä on Lahdessa partiomaksu sudenpennuilta? Vai onko ilmaista?
Kommentit (3)
toimintaa, siis ei maksa mitään. Käsittääkseni. Tai ainakin ennenvanhaan minun lapsuudessani oli näin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on pakollinen vakuutusten takia. Muuten menee rahaa leiri- ja retkimaksuihin sekä varusteihin. Varusteita voi tietysti lainata ja ainakin meidän lippukunnassa leirit on tosi halpoja (esim. viikon leiri 40-50 euroa).
Juuri Lahden partiolaisista en osaa sanoa...