Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa mieluummin laadukas käytetty turvaistuin

Vierailija
23.08.2011 |

uuden huonomman sijaan? Esim. HTS BESAFE IZI COMBI

käytettynä (ovh. n40oeur uutena) vai Carena, Graco uutena (ovh max 220e)?



Ja tuo käytetty istuin olisi 3v vanha yhdellä lapsella ollut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomiin en uskaltaisi luottaa, että istuin on varmasti kolaroimaton.

Vierailija
2/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomiin en uskaltaisi luottaa, että istuin on varmasti kolaroimaton.

Vähän samoilla linjoilla. Tosin, olisiko mahdollista ostaa se kalliimpi uutena ja myydä sitten eteenpäin ja säästää jostain muusta?

Tiedän, onhan tuo iso rahasumma, mutta esimerkiksi meillä turvaistuin on ainoa asia, joka lapselle on ostettu uutena ja laadukkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomiin en uskaltaisi luottaa, että istuin on varmasti kolaroimaton.

Vierailija
4/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäpaisti uskaltaako sitäkään kukaan ostaa jos luulevat että ollaan kuitenkin kolaroitu tuolin kanssa :O t.ap

tuntemattomiin en uskaltaisi luottaa, että istuin on varmasti kolaroimaton.

Vähän samoilla linjoilla. Tosin, olisiko mahdollista ostaa se kalliimpi uutena ja myydä sitten eteenpäin ja säästää jostain muusta?

Tiedän, onhan tuo iso rahasumma, mutta esimerkiksi meillä turvaistuin on ainoa asia, joka lapselle on ostettu uutena ja laadukkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi