Miksi nuo lento-onnettomuudet tapahtuu nykyään jenkkien Boeing-koneille?
.. kun siis puhutaan länsimaisista valmistajista? En muista milloin Airbus tai Bombardier olisi onnettomuuksissa mukana.
Kommentit (15)
Venäläiset koneet on nykyään niitä parhaita...
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset koneet on nykyään niitä parhaita...
Vieläkö niillä voi lentää?
Boeing on yksi jenkkien suurimmista sotakaluston valmistuksesta. Suuntaavat kaiken tuotannon sinne (miettiä saa mistä johtuu) ja matkustajakoneita tehdään kaikista säännöksistä luistaen.
Eihän siitä kauaa ole kun olivat oikeudessa näistä rikkomuksista ja pääsivät kuin koiraveräjästä.
Noissa pitää huomioida koneiden määrä myös. Jos katsotaan vain lentokone tyyppiä niin Boeing 737 ja Airbus 320 on aika yhtä suosittuja. Maailman lennoista noilla lennetään lähes 40%:ia.
Airbus 320 on kuollut 1490 ihmistä onnetomuuksissa. 737:llä yli 5500. Toisaalta 737 ja sen variantteja on tehty vuodesta 1966 ja A320 vuodesta 1988. Varmaan osaltaan operoivat lentoyhtiöt ja kaluston ikä voi olla myös joissakin tilanteissa vaikuttava asia.
Se on alunperin saksalainen suku, nimmeltään Böeing.
Et muista erästä Air Francen lentoa Atlantilla..?
Ne luulee, että kun se osuu maahan, se pomppaa takaisin ilmaan ja kuuluu ääni "boeing".
Matkustajamääriin ja matkan pituuksiin suhteutettuna lentäminen on maailman turvallisin liikkumistapa.
Vaarallisin on mopoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset koneet on nykyään niitä parhaita...
Vieläkö niillä voi lentää?
Kun vaihtaa kottikärryn pyörän laskutelineen hajonneen renkaan tilalle ja teippaa kännykän paikannuslaitteeksi mittaritauluun niin jo vot. Gospodi pomiluj...
Vierailija kirjoitti:
Noissa pitää huomioida koneiden määrä myös. Jos katsotaan vain lentokone tyyppiä niin Boeing 737 ja Airbus 320 on aika yhtä suosittuja. Maailman lennoista noilla lennetään lähes 40%:ia.
Airbus 320 on kuollut 1490 ihmistä onnetomuuksissa. 737:llä yli 5500. Toisaalta 737 ja sen variantteja on tehty vuodesta 1966 ja A320 vuodesta 1988. Varmaan osaltaan operoivat lentoyhtiöt ja kaluston ikä voi olla myös joissakin tilanteissa vaikuttava asia.
Ja se 737Max oli susi ennen kuin korjasivat. Parihan niitä tippui.
Vierailija kirjoitti:
Boeing on yksi jenkkien suurimmista sotakaluston valmistuksesta. Suuntaavat kaiken tuotannon sinne (miettiä saa mistä johtuu) ja matkustajakoneita tehdään kaikista säännöksistä luistaen.
Eihän siitä kauaa ole kun olivat oikeudessa näistä rikkomuksista ja pääsivät kuin koiraveräjästä.
Yllättävän paljon kirjoitusvirheitä venäläiseksi käännöskonepaskaksi, mutta yllättävän vähän persuksi.
Boeing 787 on otettu käyttöön 2011 ja tämä oli ensimmäinen suuri onnettomuus konemallille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset koneet on nykyään niitä parhaita...
Vieläkö niillä voi lentää?
Kun vaihtaa kottikärryn pyörän laskutelineen hajonneen renkaan tilalle ja teippaa kännykän paikannuslaitteeksi mittaritauluun niin jo vot. Gospodi pomiluj...
Mä luulin lapsena, että ne on oikeasti kottikärrynpyöriä, mutta että niitä on vaan useampia 🙄
Osakkeenomistajille tulee enemmän fyrkkaa jos säästetään henkilökunnasta ja laaduntarkkailusta. Boeing ei ole enää lentokonebisneksessä. Se on rahabisneksessä ja niillä lentokoneilla ei ole niin väliä.
If it ain't Boeing, I ain't going! Vanhaa jenkkipropagandaa.