Kenelle Star Wars Jedi Survivor on suunnattu? Hemmetin vaikea peli pelata?
Normaalitasolla liian vaikea minulle, vai johtuuko se siitä että pelaan PS5? Peli näyttää toimivan vain 60 FPS pleikalla, joten se vaikeuttaa ainakin vähän. 120 FPS pitäisi olla tämmöisessä pelissä.
Kommentit (13)
Ei se ny mitenkään älyttömän vaikea ole. Onhan siinä kasuaalillekin se tarina-vaikeustaso olemassa, pelaat sillä.
Pelasin siinä platinan pleikalla. Mikä siinä tuntuu vaikealta?
Ei tuolla fps:llä ole mitään tekemistä vaikeuden kanssa. 30fps riittää
Vierailija kirjoitti:
Pelasin siinä platinan pleikalla. Mikä siinä tuntuu vaikealta?
Ei ehdi reakoida millään vastustajaan normaalilla tasolla.
Ei ole olemassa mitään "normaalia" vaikeustasoa. On ainoastaan pelaajan oman tyylin mukaisia vaikeustasoja. Toiset pitää rennommasta meiningistä ja yhdet tahkoaa ilokseen jollain "The End of the Universe" vaikeustasolla.
On todella erikoinen ongelma jos pelin oletusvaikeusasetus on nimetty Normal / Medium / Standard / Average / Intermediate eikä sitä siksi pysty vaihtamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "normaalia" vaikeustasoa. On ainoastaan pelaajan oman tyylin mukaisia vaikeustasoja. Toiset pitää rennommasta meiningistä ja yhdet tahkoaa ilokseen jollain "The End of the Universe" vaikeustasolla.
On todella erikoinen ongelma jos pelin oletusvaikeusasetus on nimetty Normal / Medium / Standard / Average / Intermediate eikä sitä siksi pysty vaihtamaan :D
Matalalla vaikeustasolla ne vastustajat ei tee mitään. Odottavat vain että ne mäiskitään kuoliaaksi. Pitäisi pystyä tiputtamaan reaktioaikaa erikseen.
Se hyppy sinne tuulitunneliin Blustery Mesassa sitä scatterrobottia varten on aivan mahdoton. Miksi pelistä tehdään noin vaikea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "normaalia" vaikeustasoa. On ainoastaan pelaajan oman tyylin mukaisia vaikeustasoja. Toiset pitää rennommasta meiningistä ja yhdet tahkoaa ilokseen jollain "The End of the Universe" vaikeustasolla.
On todella erikoinen ongelma jos pelin oletusvaikeusasetus on nimetty Normal / Medium / Standard / Average / Intermediate eikä sitä siksi pysty vaihtamaan :D
Matalalla vaikeustasolla ne vastustajat ei tee mitään. Odottavat vain että ne mäiskitään kuoliaaksi. Pitäisi pystyä tiputtamaan reaktioaikaa erikseen.
Vaikeustason säätöominaisuuksille ei ole olemassa mitään standardeja, joten ne ovat erilaisia joka pelissä. Tavallisin ratkaisu on lisätä pelaajan kestävyyttä ja toisaalta pelaajan tekemää vahinkoa.
Käytä Voimaa!
Kyllä se siitä etenee sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "normaalia" vaikeustasoa. On ainoastaan pelaajan oman tyylin mukaisia vaikeustasoja. Toiset pitää rennommasta meiningistä ja yhdet tahkoaa ilokseen jollain "The End of the Universe" vaikeustasolla.
On todella erikoinen ongelma jos pelin oletusvaikeusasetus on nimetty Normal / Medium / Standard / Average / Intermediate eikä sitä siksi pysty vaihtamaan :D
Matalalla vaikeustasolla ne vastustajat ei tee mitään. Odottavat vain että ne mäiskitään kuoliaaksi. Pitäisi pystyä tiputtamaan reaktioaikaa erikseen.
Vaikeustason säätöominaisuuksille ei ole olemassa mitään standardeja, joten ne ovat erilaisia joka pelissä. Tavallisin ratkaisu on lisätä pelaajan kestävyyttä ja toisaalta pelaajan tekemää vahinkoa.
Ihmisillä on rajoitteita ja ne lisäntyvät iän mukana. SIksi pitäisi pystyä säätämään näitä asetuksia.
Survivorissa on liikaa bugeja. Haukkasivat liian ison palan, olisi kannattanut tehdä pienempi peli kuten Jedi Fallen Order oli.
Vierailija kirjoitti:
Se hyppy sinne tuulitunneliin Blustery Mesassa sitä scatterrobottia varten on aivan mahdoton. Miksi pelistä tehdään noin vaikea?
Se on mahdoton saada kiinni. Tässä pelissä on huijattava jatkuvasti edistyäkseen pelissä.
Ei varmaan kellekkään. Star Wars IP:nä on huomattavan rajoitetulle markkinalle suunnattu. Milloin tulee r a i s k a u s kohtaus (Andor) ja milloin poliittinen agenda (twitterissä suht päivittäin). Tämän takia Battlefront 2 vetää hyvin, vuosikymmenen iässä.