Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tietenkään Suomessa haluta kuulla telinvaihto-menetelmästä vaan kalliimman kautta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratahommiin saa menemään helposti miljardikaupalla rahaa. Kyllä siitä hyvä siivu ja mukava eläkevirka lohkeaa hallitusasemaan ministereille.

Vierailija
2/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenneministerimme ollessa aivoton käsinukke, on turha kuvitella että mitään älykästä päätöstä on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä toki on säilyttää venäläinen raideleveys läpi suomen rajalta lähtien t. serge.. siis seppo

Vierailija
4/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaleveysrata Raahesta Haaparantaan olisi ihan järkevä hanke. Eli kahdet kiskot samaan ratapölkkyyn. Raahen terästehtaan liikenne kulkisi Ruotsin kautta etelään. Oulusta voisi olla suora yhteys Tukholmaan.

Vierailija
5/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratahommiin saa menemään helposti miljardikaupalla rahaa. Kyllä siitä hyvä siivu ja mukava eläkevirka lohkeaa hallitusasemaan ministereille.

 

Tuohan se on syy että kun on miljardeja pelissä ei haluta kuulla halvemmasta ratkaisusta.

Vierailija
6/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskojen kaventaminen on helposti muutaman vuosikymmenen projekti. Rautatieliikenne olisi aivan sekaisin sen muutaman kymmenen vuoden ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä hyötyä raideleveyden muuttamisesta olisi. mihin kaikkialle ne junat puksuttaisivat Venäjän lisäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän