Merkittävä yhteiskunnallinen ongelma: Kotipizzan pitsoissa ei voi valita kokoa, kun käytetään Woltia
Kotipizza on tullut Woltiin. Onko niin, ettei pitsan kokoa voi valita? Minulla vaihtoehtoina näkyvät normaali, runsaskuituinen ja gluteeniton. Ehkä systeemissäni (tietysti päässäni mutta muuallakin) on jotain vikaa, kun kokoja ei ole esillä lainkaan.
Kommentit (5)
Syynä todennäköisesti se, että Wotlin laatikkoon mahtuu vain tietyn kokoiset tuotteet. Ne suurimmat pitsat eivät enää madu
Vierailija kirjoitti: Syynä todennäköisesti se, että Wotlin laatikkoon mahtuu vain tietyn kokoiset tuotteet. Ne suurimmat pitsat eivät enää madu
Woltin laatikoilla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, sillä kotipizzan periaatteen mukaisesti kuljetuksen hoitavat edelleen heidän omat lähettinsä. Wolt-yhteistyössä on kysymys ainoastaan siitä, että tilauksen voi tehdä myös woltin applikaatiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Syynä todennäköisesti se, että Wotlin laatikkoon mahtuu vain tietyn kokoiset tuotteet. Ne suurimmat pitsat eivät enää madu
Woltin laatikoilla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, sillä kotipizzan periaatteen mukaisesti kuljetuksen hoitavat edelleen heidän omat lähettinsä. Wolt-yhteistyössä on kysymys ainoastaan siitä, että tilauksen voi tehdä myös woltin applikaatiolla.
Tätä näyttää tukevan se, että joistakin ravintoloista saa erikokoisia pitsoja. Tarkistin juuri erään ravintolan, ja heillä on esim. Opera Specialista normaali- ja perhekoon pitsat. Tämä lienee siis Kotipizzan tämänhetkinen käytäntö Woltin kautta tulleiden tilausten kanssa toimittaessa.
Ihan hyvää vaan tekee läskipyllyille
Ei voi muissakaan pizzerioissa. Laatikkoon mahtuu vain yksi koko