Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torin toridiili

Vierailija
28.04.2025 |

Olen laittanut paljon tuotteita Toriin ja nyt yhtäkkiä todella monet ostajat haluaisivat käyttää toridiiliä. Onkohan siellä menossa joku kamppanja? Ostajat sanovat, että edullisempi käyttää toridiiliä. Kenelle edullisempi, ostajalle vai sekä ostajalle että myyjälle? Ei käy järkeen, että Tori ottaa välistä määrittelemättömän summan ja tämä tulee edullisemmaksi kuin normaalisti lähettäminen ilman välikäsiä.

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ilmoituksissa ottaa päähän, että laitetaan Toridiiliksi ja "vain nouto". Siis koko Toridiilihän perustuu siihen postitukseen.

Onko tämä vain tietämättömyyttä?

Vierailija
182/191 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diili on täyttä roskaa, en käytä, ahne tori.fi rahastaa tyhjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiilissä ostaja voi käyttää tai "vuokarata" tuotetta. Ei mitään järkeä myyjälle.

Vierailija
184/191 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa koko toridiili.

Vierailija
185/191 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään diiliä.

Vierailija
186/191 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään diiliä.

En käytä ja estän heti käyttäjät jotka ehdottaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/191 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään diiliä.

En käytä ja estän heti käyttäjät jotka ehdottaa sitä.

Sama täällä.

Vierailija
188/191 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin mainos on täysin harhaanjohtava shoppaile toridiilillä kun verkkokaupassa, verkkokaupat ovat YRITYKSIÄ ja myyvät UUTTA TAVARAA toisin kun torin myyjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/191 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelaismies sai selville, miten myyjä voi huijata Toridiilissä itselleen rahaa jäämättä siitä kiinni

https://yle.fi/a/74-20230742

Vierailija
190/191 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ilmoituksissa ottaa päähän, että laitetaan Toridiiliksi ja "vain nouto". Siis koko Toridiilihän perustuu siihen postitukseen.

Onko tämä vain tietämättömyyttä?

Minulla lukee "vain nouto" ja ostajat ehdottaa toridiiliä 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/191 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torin mainos on täysin harhaanjohtava shoppaile toridiilillä kun verkkokaupassa, verkkokaupat ovat YRITYKSIÄ ja myyvät UUTTA TAVARAA toisin kun torin myyjät.

Niinpä. Mutta usein kuulee, että myyjät menettävät tuotteen ja rahat torin toimesta. Kuluttajien välisessä kaupassa EI OLE PALAUTUSOIKEUTTA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi