Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme menossa Riikaan, suositelkaa hyvää

Vierailija
16.06.2011 |

ravintolaa lapsiperheelle keskustasta/vanhasta kaupungista?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivustolla on runsaasti tietoa. Lido on ainakin ihan "must", vaikka onkin keskustan ulkopuolella, mutta siellä on lapsille ulkonakin leikkipaikka, ja kaikkea muuta kivaa. Taksit kun ei maksaa paljoa, suosittelisin, että Lidossa kävisitte ainakin kerran syömässä:) Sitten on tuttu Stocka, jossa Suomen Stockan tapainen ravintola (Fazerin).

Hyvää matkaa!

t.suomalaistunut latvialainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme