Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuluttajaviranomainen linjannut, että keikan peruuntuessa palvelumaksua ja "muita kuluja" voi jättää palauttamatta lipun ostaneille?

Vierailija
31.03.2025 |

Tässäkin tapauksessa Mikko Alatalon keikka peruuntuu siksi, että keikan järjestäjille sen järjestämisen kulut olivat liian suuret. Tuntuu aika epäreilulta, että kuluttaja joutuu tästä kärsimään.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000011134990.html

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi.

Vierailija
2/4 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi.

Mitä tekisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi.

Mitä tekisit?

Reklamaatio ja viime kädessä protestilista, perintätoimet ja konkurssiin hakeminen.

 

Vierailija
4/4 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asiakkaan on pakko vaan maksaa kaikki keikkajärjestäjän ja väliportaan kulut saamatta mitään vastineeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi