Lue keskustelun säännöt.
Ratikkakierros Helsingin keskustassa turisteille?
15.06.2011 |
Sain houkuteltua 6-vuotiaan pojan mukaan ostoskierrokselle (pakko, kun hoitaja peruutti) keskustaan. Lahjoin metro- ja ratikka-ajelulla :)
Mihin ratikkaan meidän kannattaisi hypätä, jotta nähtäisiin "jotain kivaa" tai olis edes kohtuullisen pituinen kyyti? Se museoratikka taisi ajella vain viikonloppuisin..?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joten kesksutaan kiertää 5, tai jos pitkän kierroksen haluat niin 7.