G: Onko sinulla rikosrekisteriä?
Kommentit (15)
Toivottavasti nämä rikollisen taustan omaavat eivät ole äitejä.
Mulla ei ole rikosrekisteriä.
Varkauksia, asiakirjaväärennös, poliisin pahoinpitely, huumausainerikos. Kaikki ajalta jolloin olin alle 20, osa alle 18-vuotiaana (jolloin sanottiin, että rikosrekisteri poistuu kun tulen täysi-ikäiseksi josen uusi rikoksia - ja uusin, eli sinne jäi)
jos on saanut vankeutta, ehdollista tai ehdotonta, sitä ei mistään näpistyksistä tule.
jos on saanut vankeutta, ehdollista tai ehdotonta, sitä ei mistään näpistyksistä tule.
Jos on rikosrekisteri, silloin ei kyseessä mikään pieni rike vaan vakavampi teko. Niitäkin saa usein olla monia.
ainakin noilla kahdella entisellä narkkarilla ja heidän lisäksi vielä yhdellä muullakin.
mä luulin...
Ap
En olisi nykyisessä työssäni jos olisi.
Pahoinpitelyistä ja omaisuusrikoksista ajalta jolloin käytin aineita.
törkeä pahoinpitely, näpistys ja varkaus
Varkauksia, asiakirjaväärennös, poliisin pahoinpitely, huumausainerikos. Kaikki ajalta jolloin olin alle 20, osa alle 18-vuotiaana (jolloin sanottiin, että rikosrekisteri poistuu kun tulen täysi-ikäiseksi josen uusi rikoksia - ja uusin, eli sinne jäi)
Se poistuu sen mukaan mikä on sen uuden tuomion rangaistus. Jos sait ehdonalaisen vuonna 2005, se poistui 2010 :)
Jos ehdoton tuomio niin onko poistumisaika myös 5 vuotta? Vapautumisesta lasketaan? Siis jos vuonna 2007 tuomio 1v 7 kk milloin poistuu rekisteristä?
nämä rikollisen taustan omaavat eivät ole äitejä.