Lue keskustelun säännöt.
Voiko se olla aspergeria, jos ei osaa puhua tai näyttää tunteitaan,
29.05.2011 |
sanoin, mutta silti osaa näyttää sen teoin? Jos oikeasti tietää, että rakastaa esim. lapsiaan ja naistaan?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole aspergeria, on ihan vaan perus suomalaisuutta.