Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raitiovaunut ajaa nykyään ylinopeutta
06.02.2025 |
ja kiihdyttelee niin, että saa pelätä henkensä edestä matkustajana. Jotenkin aggressiivisia kuskeja. Onko näille mitään soveltuvuustestejä?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
HSL:lle palautteen antaminen on yhtä tyhjän kanssa.
Kai siinä kokee olevansa kuin kuningas kun kiihdyttelee 41 tonnia painavalla ajoneuvolla ja tietää miten helposti voisi ottaa hengiltä monta ihmistä.
Tampereella raitiovaunut saavat ajaa ihan luvallisesti 70 km/h.
Alue: Aihe vapaa
En ole huomannut. Tavanomaista kantakaupungin ratikkaliikennettä.Tarkoitatko normiratikoita vai pikaratikoita?