Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettikauppojen kokemukset

Vierailija
06.02.2025 |

Tähän ketjuun itse kukin voisi laittaa saatuja kokemuksia. Positiiviset ja negatiiviset kokemukset. Kauppiaat on varmaankin valmiina ottamaan myös yleisen palautteen vastaan, koska ne voi olla joko positiivisia tai negatiivisia. Ja luonnollisesti kauppiaalle olisi hyvä saada todellista tietoa palautteen muodossa kuinka asiakaspalaute saadaan oikean suuntaiseksi, ja onko toimittu oikein vai väärin?

Aloitan saaduista kokemuksista. Bellazo. Kyseinen nettikauppa toimittaa vääriä tuotteita, ilmoitetut vaatekoot ovat täysin päin p:tä eikä vastaa todellisuutta,  materiaalit on eri kuin ilmoituksessa, sekä niiden palautus/vaihto voi maksaa jopa enemmän kuin sen tuotteen alkuperäinen hinta.

Sportamore. Koot ja materiaalit ovat olleet sitä mitä mitä mainoksessa luvataan. Ei ole tarvinnut palauttaa mitään väärästä mainonnasta ja vääristä tiedoista johtuen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportamore, zalando, kärkkäinen, peten koiratarvike, vallila. Ei mitään moitittavaa.

Vierailija
2/2 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä kaupoista, mistä tilaan toimii hyvin. Tilaus lähtee nopeasti ja on perillä nopeasti ja tavarat sitä mitä on tilattukin. Joskus tulee pieniä kömmähdyksiä eli tuote puuttuu paketista, on väärä tuote tai laskussa on virhe.

Ongelma on siinä miten näihin valituksiin reagoidaan. Osa nettikaupoissa ei oikein reagoi ja asiasta pitää ottaa yhteyttä useamman kerran.

Rahojen palautuskäytäntö on kirjavaa, se että antaa lahjakortin ei ole rahojen palauttamista, jos tuote puuttuu kokonaan. 

Väärä tuote, jos vika on lähetyspuolella pitäisi saada palauttaa. Emme hyväksy palautuksia on silloin väärä vastaus. Jos oikeaa tuotetta ei ole, rahat pitäisi saada takaisin.

Laskutusvirheet ovat kaikkein pahimpia. Varsinkin kaksoislaskutus. Kun tuote on maksettu kortilla, siitä lähetetään vielä laskutkin. Kaikki tositteet on säilytettävä ja sitten alkaa kuukausia kestävä vääntö että saa rahansa takaisin. Osa nettikaupoissa ei ymmärrä että sen ylimääräisen laskun voi perua. Sen sijaan asiakas velvoitetaan vivästyskorkomaksun uhalla maksamaan vielä se kaksoislaskutus että saa siitä rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän