Lue keskustelun säännöt.
jos nyt laitan maksun menemään torstana johonkin toiseen pankkiin, niin onko
20.06.2011 |
maksu aikaisemmin perillä kun että maksaisin maksun torstai aamuna
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos tuon haluaa jotenkin tulkita, niin kyse on siitä, että kun laittaa verkkopankkiin maksun ja päivää maksun torstaille, vs. että tekee tuon torstaina?
Ei mitään eroa.