Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean toimintahäiriöt

Vierailija
24.01.2025 |

Kuinka kauan menee, että Nordea pystyy olemaan toiminta varma asiakkailleen?

*Kirjautuminen tilille on hankalaa, joten:

*laskujen maksu viivästyy,

*asioiden hoito viivästyy,  kun sisäänkirjautuminen ei toimi,

*tuotteita vaikea maksaa, kun verkko pankissa sisään kirjautuminen estyy, ruokia jää kaupan kassalle,

#mobiilipankkikin epävarma. 

*käteinen jäi automaattiin, koska ei yhteyttä kortin myöntäjään eli Nordeaan, mutta tililtä oli kuitenkin käteisen nosto kirjattu ja soittaa Nordean ruuhkaiseen asiakaspalveluun, jos haluaa pikkuisen 10 e rahansa takaisin, niin se miinustuu jo soittaessa siihen minuutti taksan asiakaspalveluun, kun vastataan, kun ehtivät...

* ja noston osalta kuitissa lukee, että summa palautetaan automaattisesti tilille, koska raha jäi automaattiin, koska yhteyttä kortin pankkiin ei saatu, mutta nosto toki kirjattu tililtä ja ei ole vielä näkynyt....

*ja ei ole näkynyt sitä pientä laskun summaa vieläkään, jonka Nordea veloitti kahdesti laskua maksaessa ja silloin Nordeannisalta julkisesti mediassa tiedotettiin, että jos nakki palauttaa asiakkailleen toimintahäiriössä tuplasti veloitetuista sen toisen summan takaisin, mutta ei ole näkynyt..."

*Nordealla ollut aikaa kyseinen pikku kymppi palauttaa "automaattisesti", ja nyt tämä automaatin "haamu kymppi" eli karkki raha 🤔 ei näy kuin miiiinuksena...

* mitä pankki nyt aikoo tehdä ja miksi muilla pankeilla asiat tuntuvat onnistuvan, mutta Nordealla ei kuukausi toisensa perään ?

* Nordealla jää varmasti koko ongelman huippu itseltään "tietämättä", mutta hiekka sen tuuli kaapeissa on kyllä huomattu... 

* Keventääkseni tunnelmaa ja kärsimystä, niin tosi tarina kokemastani Nordean asiakaspalvelusta v.2007:  Vilpertti pikkuinen poikamme huomasi sen kivan vesi automaatin Nordean pankin konttorissa ja oitis vettä kuppiin, jano kun oli ja hups! Vettä olikin sitten reippaammin pankin lattialla, johon Nordean kassan täti:" Älä huoli, me kuivataan täällä se lattia. Ja hei, säästät asiakkaana paketin hinnan  kahvia, kun näitä "turhia" asiakas maksuja välttää...." 😮😮😮 Mitä ihmettä? "Toi oli hei 5 🌟🌟🌟🌟🌟!".... palvelua lähes 20 vuotta sitten, mutta nyt mennään about 🌟🌟 tähden kohdalla, jos asiakas palaute pitää paikkansa. 

* Harmillista, että hybrid war on asiakkaiden arkeen vaikuttavaa, mutta voisiko pankki aidosti olla mukana tässä kaaoksessa ja parantaa luottamusta?

Yt.-Nordean asiakas 40 vuotta

Voisiko Nordea reagoida toimintahäiriöissä?

Vaihtoehdot

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun ei ole ollut kertaakaan ongelmia Nordean kanssa ja siellä tili on ollu 90 luvusta asti. Käytän mobiilipankkia mikä on mielestäni erittäin kätevä.

Minulla on kahdessa eri pankissa tilit, molemmissa reilusti rahaa ja niihin 4 korttia. Nordeassa yhtä korttia käytän vain verkossa ja toista päivittäisessä asioinnissa ja niiden maksurajoja muutan ostohetkellä tarpeen mukaan, sillä pidän niitä oletussääntöisesti pienenä jos sattuisi kortti häviämään tai tiedot vuotaisi jostain netin ostopaikasta. Sama systeemi S-pankissa mutta toinen kortti on debit/creditkortti.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme