Lue keskustelun säännöt.
Missä lapsi
03.06.2011 |
Moi
Kävin eilen ravintolassa helsingissä 2 vuotiaan lapsen kanssa. Jätin totuttuun tapaan lapsen narikkaan syömään pähkinöitä hetkeksi kun kävin juomassa yhden omenasiiderin.
Yksi siideri kumminkin vaihtui useampaan, ja heräsin aamulla kotoani, ilman lasta.
Nyt en muista enään mikä ravintola oli kyseessä, joten tarvitsen vinkkejä. Ravintolan narikka oli punainen sisustaltaan, sekä kultaisia ympyröitä maalattu reinään.
Jos ravintolaan ette osaa antaa vinkkejä, niin olisi apua jos lapsen nähdessä lähettäisitte sähköpostilla vinkin. huoleton21@hotmail.com
Tuntomerkit:
Ikä n. 2 - 3 vuotta
Kalju.
Tottelee nimeä Iiro
Ei tatuointeja eikä, viiksiä/partaa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
narikassa kuulostaa kiinalaiselta ravintolalta. Kannattaa soitella ne ekaksi läpi.
2