Huonosti käyttäytyvät asiakkaat.
Miksi soitat suutasi joka asiasta henkilölle joka yrittää parhaansa mukaan sinua palvella?
Kommentit (13)
Monella on se ajatus että asiakas saa puhua ja tehdä mitä tahansa. Kyllä luulis aikuisella olevan jo sen verran järkeä päässä että osaa käyttäytyä.
kaikkea kun ei tarvitse asiakaspalvelijankaan sietää, oli työ mikä tahansa.
Aasiakas.net, aivan tolkuttomasti juttuja aasiakkaista :D itsellä tuo sivusto antoi vertaistukea, kun aspana toimin
Näitä paukapäitä kyllä riittää. Ja asiakaspalautteet on ihan ufoja, esmes että myyjä hymyili tekohymyä tai että myyjä hymyili edelliselle asiakkaalle paljon enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Monella on se ajatus että asiakas saa puhua ja tehdä mitä tahansa. Kyllä luulis aikuisella olevan jo sen verran järkeä päässä että osaa käyttäytyä.
kaikkea kun ei tarvitse asiakaspalvelijankaan sietää, oli työ mikä tahansa.
👍
Työskentelen perinnässä, turhan monet asiakkaat huutavat minulle veloistaan.
Vihaisimpia ovat yritysasiakkaat.
Yrirtän auttaa, en aiheuttanut kenenkään heistä velkoja.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas on aina oikeassa.
Eli jos asiakas haluaa myytävän tuotteen ilmaiseksi niin hänen pitää saada se?!?
Asiakkaalla on oikeus sanoa mielipiteensä. Voi vapaasti arvostella ja puhua alentavasti. Jos pää ei kestä niin voi vaihtaa alaa.
T. sanon aina miten asia on!
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla on oikeus sanoa mielipiteensä. Voi vapaasti arvostella ja puhua alentavasti. Jos pää ei kestä niin voi vaihtaa alaa.
T. sanon aina miten asia on!
Mielipiteensä voi sanoa monella tavalla. Sinulla ei ilmeisesti pää kestä puhua kohteliaasti ja pysyä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla on oikeus sanoa mielipiteensä. Voi vapaasti arvostella ja puhua alentavasti. Jos pää ei kestä niin voi vaihtaa alaa.
T. sanon aina miten asia on!Mielipiteensä voi sanoa monella tavalla. Sinulla ei ilmeisesti pää kestä puhua kohteliaasti ja pysyä asiassa.
Saan arvostella ja ilkeillä jos haluan. Mulla on oikeus käyttäytyä just niinkuin haluan!
huonosti käyttäytyvät asiakkaat pitää saada poistettua poliisin voimin ja näille pitää saada porttikiellot kaikkialle missä häiriköivät - lähestymiskiellon tyyppisesti ja viralliset rikosmerkinnät myös että jää jälkiä
Tytär on apteekissa töissä ja kyllä sielläkin käy asiakkaita, jotka eivät usko, kun farmaseutti sanoo, että heidän vuokseen ei voida poiketa apteekin toimintatavoista. He ovat tottuneet, että kun valittaa asiasta ylemmälle taholle, he saavat, mitä haluavat. Sitten vaaditaan paikalle proviisori, joka sanoo, että poikkeusta ei voi tehdä ja jos apteekkari on paikalla, vaaditaan hänetkin paikalle ja edelleen vastaus asiakkaalle on sama. Apteekissa toimitaan Suomen lain edellyttämällä tavalla. Ihmiset ovat ihan höperöitä.
Toiset valittaa ihan joka asiasta.