Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ongelmia Telian kirjautumisessa?

Vierailija
05.01.2025 |

Minulla on Telian puhelinliittymä ja sen kautta Spotify Premium. Tänään aiemmin kuuntelin Spotifyta ongelmitta, mutta nyt illalla Premium-ominaisuus on poistunut, eli ei voi valita kappaletta ja tulee mainoksia. Koitin kirjautua Telian sivuille pankkitunnuksilla, mutta tuli ilmoitus ettei kirjautuminen onnistu, koska en muka ole tilin omistaja. Mitä ihmettä? Lasku on maksettu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole Telian liittymää?

Vierailija
2/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify on lopetettu Telialta. Se tulee jatkossa ottaa Spotifyn kautta. Asiasta on ilmoitettu muutama kk sitten. 

Vierailija
4/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spotify on lopetettu Telialta. Se tulee jatkossa ottaa Spotifyn kautta. Asiasta on ilmoitettu muutama kk sitten. 

Minä en ole saanut mitään ilmoitusta. Miksi se loppuisi kesken päivän? Päivällä vielä toimi, mutta illalla ei enää? Sitäpaitsi maksan sitä edelleen. Älä jauha paskaa.

Vierailija
5/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjautumisessa on ongelmaa. Kannattaa odottaa, että korjaavat kirjautumisongelman. Toivottavasti toimii jo huomenna.

Vierailija
6/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjautumisessa on ongelmaa. Kannattaa odottaa, että korjaavat kirjautumisongelman. Toivottavasti toimii jo huomenna.

Toivotaan niin, koskaan aiemmin ei ole minulle näin käynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kirjautumisongelma oli viime viikollakin, mutta on toiminut sen jälkeen.

Vierailija
8/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kirjautumisongelma oli viime viikollakin, mutta on toiminut sen jälkeen.

Minä en huomannut, kun ei tarvitse sinne usein kirjautua. Spotify ei ainakaan ole aiemmin lakannut toimimasta. 

Minusta ennen sinne on voinut kirjautua tunnuksella ja salasanalla, nyt vaatii pankkitunnukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto löytyy telia.fi-sivuilta. Spotify on poistumassa valikoimastamme, minkä vuoksi meiltä hankitut Spotify-tilaukset päättyvät joulukuussa 2024.Tiiän sattuneesta syystä Telian jutuista jonkun verran. Ja tottakai sulle lasku on tullut edelleen koska velotus tulee jälkikäteen eikä etukäteen. Tänään kun palvelu loppuu niin tulee vielä loppulasku. Mut paskapuhettahan tää on joten älä usko. 

Vierailija
10/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto löytyy telia.fi-sivuilta. Spotify on poistumassa valikoimastamme, minkä vuoksi meiltä hankitut Spotify-tilaukset päättyvät joulukuussa 2024.Tiiän sattuneesta syystä Telian jutuista jonkun verran. Ja tottakai sulle lasku on tullut edelleen koska velotus tulee jälkikäteen eikä etukäteen. Tänään kun palvelu loppuu niin tulee vielä loppulasku. Mut paskapuhettahan tää on joten älä usko. 

Okei, nöyrimmät pahoittelut, näin näyttää olevan. En ole saanut mitään ilmoitusta asiasta ja kävin maksamassa laskuja verkkopankissa ja mukana oli Telian seuraava lasku, joka sisälsi myös Spotifyn. Lasku oli ihan samansuuruinen kuin ennenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä ilmoitettu sähköpostilla vai mitä kautta? 

Vierailija
12/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä mitään. Hyvä, että asia selvisi :) Tosta ois pitänyt ilmoitus tulla syksyn aikana. En muista olisiko tullut sähköpostiin ilmoitus vai miten. Ja tosiaan sulle on tullut vielä normaali lasku spotifystä koska lasku on edelliseltä kuukaudelta. Loppulasku tulee sulle vielä eli missä on laskutus tähän päivään asti. Se tulee varmaan tässä kuussa tai riippuu laskutusryhmästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu eipä mitään. Hyvä, että asia selvisi :) Tosta ois pitänyt ilmoitus tulla syksyn aikana. En muista olisiko tullut sähköpostiin ilmoitus vai miten. Ja tosiaan sulle on tullut vielä normaali lasku spotifystä koska lasku on edelliseltä kuukaudelta. Loppulasku tulee sulle vielä eli missä on laskutus tähän päivään asti. Se tulee varmaan tässä kuussa tai riippuu laskutusryhmästä. 

Kiitos vastauksesta! 

Vierailija
14/14 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän