Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Arlandan lentokentältä?

Vierailija
08.04.2011 |

Mietin tässä että varaanko lennot vai en. Yksi välilasku on Arlandan kentälle ja koneen vaihtoon on aikaa 40min. Ehtiikö???

Molemmat lennot on SAS:in lentoja joten luulisi että ne on aikataulutettu niin että jatkolennolle ehtii.

Mukana käsimatkatavarat. Onko teillä kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos varaus niin ehdottaa. Ei mikään iso kenttä ja kaikki terminaalit siinä nätisti peräkkäin.

Vierailija
2/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arlandassa ehtii 30 minuutissakin vaihtaa konetta, jos lennot ovat siis normaaliaikataulussa.

Lennätkö Schengen-maahan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, varasu ehdottaa tuota vaihtoa. ap

Vierailija
4/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina on ehditty. Esim. Blue1 tulee samaan terminaalin osaan, mistä useimmat halpalentoyhtiöiden jatkolennot lähtevät. Ei tarvitse kuin kävellä portaat alas.

Kerran oli tiukilla, mutta silloinkin SAS tuli pikkuautolla hakemaan meidät Blue1:n koneen ovelta, saattaja luotsasi oikeaan paikkaan oikeaa reittiä. Finnairilta emme koskaan saaneet samanlaista palvelua, kun sitä käytimme. Useimmiten käskettiin vain juosta kiireesti jatkolennon portille ja sori, me ei voida sille mitään jos lento on myöhässä.

Vierailija
5/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan pitää tsekata millainen se välilasku on. Helposti menee vaihtoon toista tuntia jos pitää siirtyä aivan toiselta puolelta toiselle.

Vierailija
6/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan pitää tsekata millainen se välilasku on. Helposti menee vaihtoon toista tuntia jos pitää siirtyä aivan toiselta puolelta toiselle.

ap:hän juuri kertoi, että ovat SAS-lentoja molemmat. Arlandassa on kyllä mahdotonta saada koneenvaihtoon kulumaan toista tuntia, ei nyt ole mikään Heathrow sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut pitkään lojoilla kentällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi