Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vauvalla kasvoissa punaista hyvin pientä
21.04.2011 |
näppylää tai pistettä, miten sen nyt sanois ja kuiva iho niiltä kohtaa. Osaisko joku selventää mitä mahtais olla? Kuuluuko asiaan vai pitääkö viedä lääkäriin näyttämään?
Vauvalla ikää kohta 3kk.
Kiitos vastauksista :)
Kommentit (4)
näppyä otsassa ja poskissa. Voiko olla siis hikinäppyä? pitääkä sitä hikinäppyä rasvata?
AP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ikä täsmää, monilla tulee jo vähän aiemminkin.
Poskissa eniten. Jonkin aikaa siinä olivat ja itsestään hävisivät. Neuvolasta ei ottaneet kantaa koko asiaan.
Alue: Aihe vapaa
kun ihoa venyttää? silloin ei ole vakavaa. voi olla ihan kuivaa ihoa, laita rasvaa tai sitten hikinäppyjä jos esim otsassa.