Lue keskustelun säännöt.
Kaihtimista: kuinka leveä sen kuuluu olla suhteessa ikkunaan?
29.03.2011 |
Siis oikeaoppisesti, kuuluuko sen peittää kokonaan myös nuo ikkunan pokat (vai mitä ne nyt on?) Vai riittääkö että peittää pelkän lasi-ikkunan. Mietin tässä, että ostanko 140cm vai 160cm leveän kaihtimen kun ikkuna on pokineen 146,5cm.... Kyseessä on keittiön ikkuna jos sillä nyt on mitään merkitystä.
Pieni on ongelmani, mutta jos joku tietäisi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla