Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tunnen näin, olenko sairas?

Vierailija
06.04.2011 |

Mulla on aina ja koko ajan jano ja aina kun mä nousen seisomaan, kun olen maannut tai istunut mua pyörryttää ja huippaa. Lisäksi semmOnen vähän huimaava ja heikko olo koko ajan. Ollut Janoa jo kesästä, huimausta vasta vähemmän aikaa. Onko tämä jokin sairaus tms? Kannattaako mennä lääkäriin? Oon oikeesti huolissani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt raskaustestin? Ja Tarkistanut verenpaineen? Hemoglobiinin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme