Lue keskustelun säännöt.
Miksi tunnen näin, olenko sairas?
06.04.2011 |
Mulla on aina ja koko ajan jano ja aina kun mä nousen seisomaan, kun olen maannut tai istunut mua pyörryttää ja huippaa. Lisäksi semmOnen vähän huimaava ja heikko olo koko ajan. Ollut Janoa jo kesästä, huimausta vasta vähemmän aikaa. Onko tämä jokin sairaus tms? Kannattaako mennä lääkäriin? Oon oikeesti huolissani.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tehnyt raskaustestin? Ja Tarkistanut verenpaineen? Hemoglobiinin?