Lue keskustelun säännöt.
Olisko kellään mitään kaunista pääsiäisrunoa?
13.04.2011 |
Mielellään uskonnollista, lasten pääsiäiskirkkoon sopivaa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMielellään uskonnollista, lasten pääsiäiskirkkoon sopivaa...
kaikilla oli mukava olla.
Mämmiä ja suklaamunia söivät
välillä korttia löivät.
Pupu pokerissa voitti
vaikka Jeesus ja Tipu kaikki konstit koitti
:D