Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hybridiautoihin ei laiteta pientä kaasuturbiinia lataamaan akkuja?

Vierailija
05.10.2024 |

niih? Eikös niiden hyötysuhde vakiokierrosluvulla ole samaa luokkaa kuin polttomoottoreissa, mutta ovat pienempiä ja värinättömämpiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvohan esitteli pari vuotta sitten jonkun kaasuturbiinihybridikonseptin, mutta tuskin se tuotantoon tulee.

Yleisesti ottaen pienet kaasuturbiinit ovat käsittääkseni hankalia suunniteltavia, hyötysuhde alkaa olemaan kohdillaan vasta kun heppaluvut ovat nelinumeroisia.

Vierailija
2/5 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Volvohan esitteli pari vuotta sitten jonkun kaasuturbiinihybridikonseptin, mutta tuskin se tuotantoon tulee.

Yleisesti ottaen pienet kaasuturbiinit ovat käsittääkseni hankalia suunniteltavia, hyötysuhde alkaa olemaan kohdillaan vasta kun heppaluvut ovat nelinumeroisia.

 No nelinumeroisella akku latautuu nopsasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan Trent 900 katolle, niin kylä lähtee.

Vierailija
4/5 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kunnon bensa-aggre on paras. 

Tässä pikku-teslan uusin innovaatio:

Vierailija
5/5 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kunnon bensa-aggre on paras. 

Tässä pikku-teslan uusin innovaatio:

Teslalla kun oli jo S long range, nyt tuli SS, double long range with short chassic. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi