Lue keskustelun säännöt.
Miten voi työpaikkalla vaatia sisäilmatutkimusta?
04.04.2011 |
Epäilen että jotain pielessä, vähintääkin ilmanvaihto on aivan riittämätön. Siellä on koko ajan sellainen olo happi loppuu. Päätä särkee ja hirmevät nuutunut olo, tukkoinen. Heti kotona olo parempi. Kyseessä 80-l kerrostalon alakerrassa sijaitsevan toimistotila.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
työterveydestä, käy siellä kertomassa oireistasi.