Onko aina myyjälle välttämätöntä huijata tai harhauttaa asiakasta?
Jotta saa myytyä ylihintaisia tuotteita ja palveluita?
Kommentit (7)
Luultavasti. Olin kerran yhdessä myymälässä myyjänä ja puhuin asiakkaan kanssa eräästä tuotteesta. Sanoin, että käytettynä saa yhtä hyviä Torista paljon halvemmalla, että itse ainakin ostaisin sieltä. Onneksi ei ollut pomo kuulemassa. Ei ole oikein mun heiniä noi hommat. 😅
Ei, itse olen myynyt monimutkaisia kokonaisuuksia yritysmailmassa ja siellä huijaamalla olisi seinä ollut vastassa nopeasti.
Kuluttaja myynnissä huijaukset ovat yleisiä, mutta ei voi yleistää...poikkeuksiakin on
Ei todellakaan ole varsinkaan jos haluat pysyvän asiakkaan. Lisäksi ylihintaista myytyä tavaraa ei ole edes olemassa. Jos se on ylihintainen niin kukaan ei osta.
T: B2B-myyjä
Myyjän työ usein provikkapalkalla. Joku huono peruspalkka on mutta pitää saada myyntiä aikaan tai palkka pieni ja voi saada myös potkut.
DNA ja tabletin osto puhelimitse: myyjä sanoi että akkukin kestää koko viikonlopun!!?? No joo, kestää se puolipäivää. Terveisiä vain myyjälle
Vierailija kirjoitti:
DNA ja tabletin osto puhelimitse: myyjä sanoi että akkukin kestää koko viikonlopun!!?? No joo, kestää se puolipäivää. Terveisiä vain myyjälle
Kestää jos et käytä sitä.
Kohtuudella on kaksi puolta. Sinun ja myyjän!