Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aina myyjälle välttämätöntä huijata tai harhauttaa asiakasta?

Vierailija
20.09.2024 |

Jotta saa myytyä ylihintaisia tuotteita ja palveluita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuudella on kaksi puolta. Sinun ja myyjän!

Vierailija
2/7 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Olin kerran yhdessä myymälässä myyjänä ja puhuin asiakkaan kanssa eräästä tuotteesta. Sanoin, että käytettynä saa yhtä hyviä Torista paljon halvemmalla, että itse ainakin ostaisin sieltä. Onneksi ei ollut pomo kuulemassa. Ei ole oikein mun heiniä noi hommat. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, itse olen myynyt monimutkaisia kokonaisuuksia yritysmailmassa ja siellä huijaamalla olisi seinä ollut vastassa nopeasti.

Kuluttaja myynnissä huijaukset ovat yleisiä, mutta ei voi yleistää...poikkeuksiakin on

 

Vierailija
4/7 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole varsinkaan jos haluat pysyvän asiakkaan. Lisäksi ylihintaista myytyä tavaraa ei ole edes olemassa. Jos se on ylihintainen niin kukaan ei osta.

T: B2B-myyjä

Vierailija
5/7 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän työ usein provikkapalkalla. Joku huono peruspalkka on mutta pitää saada myyntiä aikaan tai palkka pieni ja voi saada myös potkut.

Vierailija
6/7 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA ja tabletin osto puhelimitse: myyjä sanoi että akkukin kestää koko viikonlopun!!?? No joo, kestää se puolipäivää. Terveisiä vain myyjälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DNA ja tabletin osto puhelimitse: myyjä sanoi että akkukin kestää koko viikonlopun!!?? No joo, kestää se puolipäivää. Terveisiä vain myyjälle

Kestää jos et käytä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi