Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö lapsesi hiekkaa/lunta ym. maasta?

Vierailija
11.04.2011 |

Jos syö, niin minkä ikäinen hän on. Olen yrittänyt ulkoilla 1v 1kk ikäisen kanssa niin että hän saa konttailla maassa, mutta toistaiseksi ne kerrat ovat jääneet lyhyeen, koska hän on syönyt lunta, ja nyt kun lumet ovat alkaneet sulamaan, niin hiekkaa...



Koskakohan tämä vaihe loppuu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta on vedellyt ihan pokkana tähän asti, mutta hiekansyönti on vissiin jäänyt onneksi jo vähän vähemmälle. Viime kesänä veti vielä lapiolla kitusiin heti kun silmä vältti...



Vierailija
2/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias on syönyt vielä lunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en muista hiekan- tai lumensyönnin olleen ongelma missään vaiheessa. Muutaman kerran muistan sanoneeni asiasta, mutta ei montaa kertaa syönyt kumpaakaan.



Toiset näkyy lappavan hiekkaa kourakaupalla suuhunsa... miten edes pystyy...? Lumen ymmärtää, sitä nyt sentään pystyy syömään, mutta että hiekkaa :o

Vierailija
4/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljensä 5v ei niinkään syö



Vierailija
5/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkaa vähä vähempi,ku niin pahaa:)Älä nyt kuiten vaan lopeta ulkoilua sen takia. :)

Vierailija
6/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syönyt koko pienen ikänsä hiekkaa ym. Talvella veti lunta naamariin aina kun silmä vältti ja tänään lumet jo sulanu aika hyvin ja hiekkaa taas tarjolla niin johan se oli kerenny suun täyteen hiekkaa tunkemaan.



Nii-in, millon tää loppuu?? ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veteli sitä hiekkaa siihen malliin että paskokin jo sitä :/

Elän toivossa että enää ei olis tuota ongelmaa :D

Vierailija
8/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aktiiviulkoilu", kun lapsi oli vähän päälle 1-vuotias.



Ihme kyllä, hän ei ole koskaan syönyt hiekkaa tai lunta. En siis ole asiaa mitenkään erikseen edes kieltänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen kanssa istuin aina vieressä estämässä, mutta kun kasvoivat isommiksi, niin yrittivät mennä piiloon syömään lunta. Keskimmäinen teki pari vuotiaana hiekkakakkuja ja haukkasi niitäkin, mutta onneksi se loppui aika pian. Nuorimmainen on nyt 9 v. ja hän syö välillä vieläkin lunta. Ihan sama mitä selittää, syö kuitenkin, mutta niin söin mäkin lapsuudessani.

Vierailija
10/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aktiiviulkoilu", kun lapsi oli vähän päälle 1-vuotias.

Ihme kyllä, hän ei ole koskaan syönyt hiekkaa tai lunta. En siis ole asiaa mitenkään erikseen edes kieltänyt.

Harmi kun oma muksu ei kuulu tähän kastiin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veti just eilen varmaan saavillisen hiekkaa.



Aluksi kokeilin olla sanomatta mitään, jos vaikka itse olisi huomannut kuinka hiekka on pahaa. Kun ulkoilu meni siihen että lapsi makasi maassa syöden suoraan suulla maasta hiekkaa aloin kieltää ja lopulta lähdettiin sisään kun ajattelin että kohta se on niin painava etten jaksa kantaa sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi