Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä hoitotyötä tekevien vaihtuvuudesta ja ketä se palvelee?

Vierailija
31.01.2011 |

Eli, kun moni työnantaja kierrättää työntekijöitä eri paikoissa, jotta oppisivat jotakin, vai miksi kierrätetään?



Itse kun menin töihin juuri siksi, että saisin olla samassa paikassa ja perehtyä noiden asukkaiden elämään, olla heille tärkeä ja oppia uutta heiltä.



En voi sietää, että kierrätys pakollista, jolloin kaikki jää aina pinnalliseksi.



Lisäksi jokainen pitkäaikaishoidettava haluaa, että on osaavia ihmisiä ja se vaatii usein henkilökohtaisen suhteen eli luottamuksen ja paljon kokemusta.



En käsitä työnantajia, joiden mielestä jokaisen lähärikoulusta valmlistunut on yhtä hyvä hoitaja, kun on paperit taskussa.



Toki jokainen voi olla hyvä, mutta kierrätyksellä sitä ei saavuteta koskaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrätys on hyvä asia, kun on oltu jo riittävän kauan jossain osastolla /yksikössä...mutta ei se että pompitaan koko ajan jossain.

Vierailija
2/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oman alueeni neuvolassa tapana kierrättää työntekijöitä yksiköstä toiseen vai mättääkö siellä joku juttu tosi pahasti, mutta asiakkaana olen totaalisen kypsä siihen, että joka ikisellä neuvolakäynnillä on eri terkkari, pahimmillaan sen kolmen minuutin käynnin aikana terkkarikin on vaihtunut kesken kaiken. Edellisessä raskaudessa minulla oli 11 eri terkkaria, ja nyt 2. raskaus viikolla 30 ja tähän mennessä terkkareita on ollut 6.



Vaihtuvat terkkarit tekee asiat vaikeiksi: tärkeät tiedot menee hukkaan kun joku ei ole muistanut laittaa niitä koneelle, ja usein minut on jätetty jonkun harjoittelijan kanssa kököttämään kahdestaan ja odottamaan että jonnekin viipottanut th löytää hukassa olevat asiat ja päästään jatkamaan. Turhauttavaa. En usko että työntekijätkään tästä tilanteesta nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään järkevää perustelua sille ei ole, eikä siitä oikeasti ole mitään hyötyä.

Vierailija
4/4 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kiertää ja todellakaan kukaan ei osaa mitään.



Tämä näkyy sitten kaikessa. Asiakaspalvelu on huonoa, mitään ei tiedetä eikä tajuta - eikä mistään kanneta vastuuta!



Kävin juuri kunnallisessa hammaslääkärissä lapsen kanssa ja voi jessus mitä touhua se sielläkin nykyään on!



Adoptioneuvonnassa meidän sosiaalityöntekijä vaihtui puolessa vuodessa viisi kertaa. Aina oli vastassa uusi naama, opinnot vielä kesken, osaamisen taso lähinnä miinusmerkkinen.



Terveyskeskuslääkärimme (viimeisin) on pelkkä vitsi. Venäläinen pikkupoika, joka ei osaa suomea, näyttää finneineen noin 11-vuotiaalta. Sitä ennen oli noin 70-vuotias naisihminen, joka pelkäsi lapsia ja hoki koko ajan, että minä en hoida lapsia, minä en hoida lapsia, minä en hoida lapsia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi