Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
sosionomi koulutus2011
14.02.2011 |
Olen kuullut että sosionomikoulutukseen on vaikea päästä Tampereella? Kova hinku on koulutukseen,ja kevään yhteishaussa haen. Lastensuojelu, esiopetus ja nuorisotyö kiinnostavat.Taustalla yliopistokoulutus, fM-tutkinto, jolla ei oman alan töitä ole herunut.
Millaiset soveltuvuuskokeet ovat, onko niissä matemaattinen osio? Kannattaako taktikoida yhteishaussa, esim. laittaa hamk ykköstoiveeksi, vaikka asunkin Tampereella. onko Diakiin helpompi päästä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa