Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kysykaa multa... vastaan mihin vaan :)
Kommentit (4)
hyva sana ja hyva haalari.
Meillapain lapset ei talvihaalaria edes tarvitse. Valikausihaalari riittaa.
Suomessa tuntuu taman palstan mukaan tama valikausihaalari olevan oikea ongelmarypas, mutta mun lapsille passaa oikein hyvin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en hoida mitenkaan erityisesti, menee itsetaan pois .eika ole edes niin kovin kipea, joten ehka ei pujuta samasta nypysta :)
Alue: Aihe vapaa
kestää noin viikon? Miten hoidat sen?