Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttääkö sinua, että vielä tänä päivänä toimittajat lämpötiloista kirjoittaessaan puhuvat elohopean kipuamisesta?
10.06.2024 |
A) elohopea on nykytiedon mukaan supermyrkky
B) elohopeaa sisältäviä lämpömittareita ei enää varmaan myydä enää missään mutta teilläkin sellainen varmaan vielä ikkunankarmissa on kun vanhat ei rikkoudu muuten kuin mekaanisesti rikkomalla
Kommentit (3)
Ärsyttää ylipäätään toimittajien kirjoittelu säästä. Ihan sama, mitä sanoja käyttävät, mutta jutun aiheita olisi muutakin kuin taivastella sateita tai helteitä erikseen. Näkeehän ne lukemat sääpalveluista muutenkin,.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samalla tavalla ärsyttää kuin se että aina kaikki laitetaan "säppiin".
Alue: Aihe vapaa
OOOOHHHHH... Kylläpä nyt herranterttua ärsyttää. Ota tutti ja nukahda. Tui,tui.