Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku töissä PostNordin asiakaspalvelussa vai turhaanko odotan vastausta?

Vierailija
22.05.2024 |

Onko kokemusta PostNordin asiakaspalvelusta?

Yritin lähettää viestin ohjeiden mukaan Facebookissa, mutta siellä käskettiin käyttää sovelluksen chattia. Sovelluksen chat oli automaattirobotti, joka käski olla yhteydessä Facessa tai Whatsappissa... Nyt olen sitten yli tunnin odottanut vastausta WhatsAppissa, onkohan joku aikeissa vastata? Kielletään laittamasta moneen kertaan tai moneen paikkaan, ettei ruuhkaudu.. Hermot koetuksella!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulle vastattu Whatsappin kautta, vaikka sieltä joku viesti tuli seuraavana päivänä että lähetä ok jos vielä tarttee apua. Soittamalla joku virolainen sitten vastasi, mutta muistaakseni oli kallis minuuttihinta. Aivan paska aspa.

Vierailija
2/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vastattiin whatsappissa joskus 5 tunnin päästä. Luvattiin soittaa lisätietoja, ei koskaan soitettu.

Paketti hävisi kuin tuhka tuuleen, ei koskaan palautunut lähettäjälle ja kukaan ei ottanut vastuuta koska paketti oli toimitettu kolmannen osapuolen eli pakettipisteen automaattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään missään ei ole kuin se 1 työntekijä. Esim. lipunmynnissä olin yksin ja tuli ongelma ja jouduin soittamaan helppiin. No helpissa kans varmaan 1 työntekijä kun odottelin vastaamista 22 min. Ja luonnollisesti koko sinä aika jono ei edennyt...

Vierailija
4/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä pääkonttorilla, se on Pasilan Triplassa.

Vierailija
5/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö kyseistä firmaa, täysin ammattitaidoton ja epäpätevä, Suomen huonoimpia firmoja, asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan, joutaisi kieltää koko firman toiminta aiheuttamasta ihmisille turhaa vaivaa ja harmia.

Vierailija
6/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä  useimpien firmojen aspat yleensäkin nykyään ihan törkeää rahastusta. Minuuttihinnat jopa jonotuksesta pilvissä ja kuuntelet kymmeniä maksullisia minuutteja jotain pimpelipompelia ja nauhaa, joka kertoo että heillä on juuri nyt ruuhkaa.  Onhan sitä ruuhkaa kun henkilökuntaa ei ole tarpeeksi. Täysin tarkoituksellista ja pelkkää rahastusta. Moniin firmoihin ei voi edes lähettää sähköpostia eikä käyntiosoitetta ole.  Tämä ilmiö vain laajenee, asiakkaat ovat täysin heitteillä.